Pocit bezpečí prodává
Je nutné si uvědomit, že současná situace míří na základní lidské pudy jako jsou strach, pocit bezpečí a zajištění základních životních potřeb.
Zajištění základních životních potřeb zatím vítězilo a byli jsme ochotni chodit do obchodů, kde se lidé necítili bezpečně. S otevíráním dalších obchodů a prodejních míst si budou zákazníci moci vybírat, kde nakoupí.
Během následujících dní a týdnů se budou otevírat další obchody. Obchody budou muset zajistit, aby se tam zákazníci cítili bezpečně. Pokud se zákazníci budou v obchodě citit bezpečně budou ochotně a rádi utrácet. Jenom malý náznak nebezpečí nebo spíše nedostatečného bezpečí vyžene zákazníky z obchodu.
Pokud vůbec nakoupí, tak nákup omezí a maximálně urychlí.
Jak nejlépe zajistit pocit bezpečí zákazníků v obchodě?
- stojan s desinfekcí ihned u vchodu provozovny
- všichni pracovníci v provozovně by měli mít čisté a funkční roušky
- funkční rouška musí být suchá a čistá
- bavlněnou roušku je nutné vyměnit každé 3-4 hodiny
- o bavlněnou roušku je nutné se správně starat, sterilizovat ji a žehlit
pracovníci by si měli desinfikovat ruce před každým jednáním se zákazníkem, proto je nutné používat kvalitní antivirucidní přípravky na ruce - pokud jednání se zákazníkem trvá déle jak 30 minut je vhodné si po jednání vyměnit roušku
- v provozovně by se neměl objevit nikdo bez roušky
- prostory a místa, kterých se zákazníci dotýkají je nutné každé 2-3 hodiny desinfikovat, zde je vhodné používat desinfekci Covid-19 a používat ochranné rukavice
Pokud dodržíte výše uvedené zásady, tak se zákazníci budou v provozovně cítit bezpečně. Pocit bezpečí je základní lidský pud, který lze težko racinálně ovlivnit.
Zákazník, který se nebude cítit bezpečně nebude řešit své vyšší potřeby, ale jen a pouze potřebu bezpečí. Při neuspokojené potřebě bezpečí nebude mít zájem o nákup, ale co nejdříve provozovnu opustit.
Pocit bezpečí prodává
Další reklamní a dárkové předměty je možné najít přes naše specializované weby: