Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/doc/blog.reklamnidary.cz/www/wp-content/themes/mts_schema/header.php on line 16

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/doc/blog.reklamnidary.cz/www/wp-content/themes/mts_schema/header.php on line 16
Top reklamní dárky pro každého

Top reklamní dárky pro každého

Známe TOP reklamní dárky i pro manažery!

Vánoce jsou příležitost poděkovat si vzájemně za spolupráci mezi firmami a jejich zástupci. Pozornosti a dárky si předávají nejen vedoucí pracovníci, ale také obchodní zástupci, nákupčí a referenti. Jak vystoupit z řady a dát tu správnou pozornost? Který dárek udělá radost a je používán další měsíce nebo i roky? Přečtěte si, co je „in“ a co „out“ pro rok 2019!

reklamní dárky
Individuální balení reklamních předmětů a dárků

Mezi kvalitní reklamní vánoční pozornosti rozhodně patří reklamní cukrovinky v mnoha originálních provedeních. Reklamní cukrovinky jsou bonbóny, bonboniéry, žvýkačky, čokolády či lízátka, které je možné potisknout logem firmy ale i osobním poděkováním. Vytvoříte atraktivní pozornost nebo dárek, který nezapadne. V předvánočním období se řadí mezi nejoblíbenější i adventní kalendáře, bonboniéry s pralinkami či větší balení čokolád.

Reklamní dárky, které jsou letos hit.

Hitem letošních Vánoc jsou personalizované dárky

Tiskové technologie posouvají reklamní předměty a dárky do nové dimenze, kterou je personalizace.

Lidé se chtějí cítit výjimečně a pokud jim reklamním dárkem tuto výjimečnost umožníme, zanecháme dokonalý dojem a dlouhodobý intenzivní zážitek.

Příklad: Obchodní partner obdrží hezky zabalený dárek se sportovními motivy a osobním věnováním na obalu. Po rozbalení dárku bude na dárku věnování: Sportovci Jirkovi a logo společnosti. Lze očekávat, že Jiří si bude dárek včetně pocitů, které prožíval, pamatovat ještě hodně dlouho. Dárek bude používat nebo si ho vystaví tak, aby ho viděl. Vždy, když ho uvidí připomenou se mu krásné a pozitivní emoce, které zažil, když dárek dostal a rozbaloval. Určitě si bude pamatovat, kdo mu dárek dal a vybaví si s ním spojené krásné vzpomínky. Cíl každého funkčního dárku je zanechat pozitivní emoce!

Moderní batoh proti krádeži

Brand a značka je důležitá i v reklamním sortimentu. Značkové reklamní dárky a pozornosti jsou kvalitní a zvyšují vnímání značky, kterou tak podporují. Značkové výrobky určené pro reklamní účely jsou připravené na branding a díky tomu je možné je snadno opatřit logem nebo jinak. Není nutné hledat specifické způsoby, jak výrobek brandovat.

Hitem letošních Vánoc je značkový batoh proti krádeži. Jedná se o výrobek, který není určen jen pro mladé, ale pro všechny, kteří žijí aktivně a preferují pocit bezpečí.

Hlavní výhodou batohu proti krádeži jsou: odolný materiál proti řezu nožem, speciální zapínání nedostupné, když je batoh na zádech, vnitřní uspořádání batohu s ohledem na moderní technologie, odolnost proti vodě a další.

Batoh je možné brandovat několika způsoby. K dispozici je několik velikostí batohu nebo i typy batohů podle cílové skupiny.

Barvy až oči přecházejí

Žijeme ve světě, který je hodně vizuální, a lidé vše vnímají především očima.

Kvalitní výroba spolu s pěkným barevným konceptem mohou reklamnímu předmětu dodat na pozornosti a na zajímavosti. V našem sortimentu máme velmi hezké a kvalitní produkty, které svým barevným provedením zdůrazní logo a celkový brand firmy.

Reklamní dárky je možné různě kombinovat. Díky široké paletě barev dosáhnout efektu překvapení a pěkného vizuálního efektu. Provedení reklamních předmětů je velmi kvalitní s důrazem na příjemný pocit a praktičnost při jejich používání.

Pro kombinaci barev a vybraných reklamních předmětů záleží především na fantazii a představách zákazníka. Pokud má zákazník již konkrétní představu o příjemcích dárků, tak je výběr jednodušší. Velmi se snažíme, aby naše reklamní pozornosti a dárky byly univerzálně praktické a použitelné v podstatě pro každého příjemce.

Reklamní textil

Zajímavou částí reklamních předmětů je také reklamní textil. Nejrozšířenější jsou trička, která lze potisknout i celoplošně. Můžete je pak použít jako velmi personalizovaný dárek např. při firemních setkáních, pro fotbalové utkání se spřátelenou firmou nebo jako ocenění při spotřebitelské soutěži. Stejně tak je možné pro reklamní potřeby využít i kšiltovky, kalhoty, mikiny, rukavice, šály, vesty, bundy, kombinézy a jiné oblečení. Textil lze potisknout klasickými technologiemi jako je transfer nebo digitální sublimace, ale k dispozici je i reflexní tisk, 3D efekt tisku a jiné zajímavé technologie. Oblíbenou technologií je určitě i výšivka.

Reklamní předměty moderní doby

Reklamní výrobky následují trendy i v technologických novinkách jako jsou flash disky, power banky, selfie tyče, bezdrátová sluchátka, pop socket stojánky na mobilní telefon nebo fitness náramky. Výroba reklamních předmětů a dárků na zakázku dokáže uspokojit ty nejnáročnější požadavky klientů. Všechny reklamní výrobky lze přizpůsobit přání klienta. Změnit lze barvu i balení.

A které už nejsou „in“.

Dlouhodobě nejsou „in“ především tyto dárky:

Nebrandované víno nebo víno bez příběhu. To je tak, když si někdo vzpomene na poslední chvíli. Již pak absolutně neřeší co, proč a komu předává pozornost, chybí emoce a projevený zájem. Lahev vína nemá žádný branding, visačku nebo komplimentku. Víno nemá žádný příběh. Je to dárek, který zapadne a svůj účel tak nesplnil.

Nevyprodané zboží nebo zboží s krátkou expirací. Není neobvyklé, že některé firmy obdarují své partnery zbožím, které má krátkou expiraci nebo je to ležák na skladě a nevědí co s ním. Situaci mohou zachránit okolnosti, kdy a jak je pozornost předaná. Ovšem i v tomto případě je někdy méně více a slovní poděkování zanechá mnohdy lepší dojem.

Zbytky reklamních darů a zbylé věci po marketigových akcích. Některé firmy řeší své vánoční pozornosti také rozdáváním zbytků po marketingových akcích, které pořádali v průběhu roku nebo i v minulých letech. Vzhledem k tomu, že daná věc nenašla uplatnění doposud, tak její update na vánoční pozornost nebo dárek nevzbudí očekávané emoce.

U vánočních pozorností rozhodně neplatí lepší něco než nic. Spíše naopak, lepší nic než něco. Pokud firma nemá zájem podporovat produkci reklamních předmětů nebo výrobu kvalitních cukrovinek a pochutin, určitě se nabízí další možnosti řešení s pěkným příběhem. Například:

  1. Přání UNICEF
  2. Podpora konktrétního člověka, klubu nebo aktivity
  3. Podpora regionu nebo obce, kde firma působí
  4. Podpora aktivit zaměstnanců apod.

Pokud firma na výše uvedené aktivity vloží prostředky místo investice do vánočních pozorností, i to je zajímavý způsob, jak se vypořádat s Vánocemi. Vynaložené prostředky jsou využity účelně s cíleným efektem.

Více informací na specializovaných stránkách pro reklamní cukrovinky, reklamní předměty, reklamní textil, reklamu z papíru nebo flash disky a power banky. Vhodné předměty, lanyardy, visačky, propisky, pro konference a různá setkaní najdete na lanyard-europe.com . Reklamní gadgety jako sluchátka, reproduktory a další mají svůj web itdary.cz. Velmi populární jsou také reklamní nápoje.

Nenašli jste co potřebujete? Neváhejte nás kontaktovat nebo volat na 777 137 726, 225 341 300.

Společnost Société s.r.o. se specializuje na výše uvedené dárkové a reklamní předměty více než 15 let. Prodává široký sortiment reklamních sladkostí, textilu a dalších originálních dárků s potiskem. Na všechny výrobky ze sortimentu společnost zajišťuje potisk nebo jiný typ brandingu podle přání zákazníka.

Připravil Aden CZ info s.r.o.